سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله

سلام

اول اینو بخونید :

شبکه ایران: سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات در ادعایی بامزه با بیان اینکه بسیجیان به وبلاگ نویسی تشویق سازمانی شده اند، نوشت که آنان برای هر پست وبلاگ در مدح مسئولان رهبری نظام و دفاع از رئیس جمهور حداقل "شصت هزار تومان" دریافت می کنند.

بنابر حساب و کتاب سایت جرس، "با این اقدام، هر بسیجی وبلاگ نویس ماهی یک میلیون و هشت هزار تومان کسب می کند که با توجه به خط فقر در ایران بسیار جذاب است."

متوجه شدید یا نه ؟ نیاز به توضیح داره ؟

از اوانجایی که خوانندگان این وبلاگ اغلب خودشان از طایفه مزد بگیر بسیجی هستن نیاز به توضیح نداره ... دوستان ما میلیونر تشریف داشتیم و خودمون نمیدونستیم !!!

تبریک لازم نداره ؟ هی بیخودی جوش کار و درآمد و میزدید ! بیاید اینم از دولت اسلامی،خدا وکیلی مثل جمهوری اسلامی کجا شما  دیدید ؟ اون از ساندیساش ، اونم از  سیستم حمل و نقلش (میتونه کل ملتو بیار تهران ، بعد تهرانی ها رو ببر شهرستان ! ) اینم از حقوق دادنش به قشر فرهیخته بلاگر ! دیگه چی میخواید ؟ هان ؟ هان ؟ هان ؟

من که از حقوقم راضیم ... شما هم قناعت کنید باور کنید از اینجا جایی بهتر پیدا نمیشه ؟

البته ما درخواست داریم حتما بیمه بشیم و یه سری از همکاران هستن که هنوز استخدام نشدن و پیمانی هستن ما البته یه قول هایی گرفتیم و درخواست داریم تعجیل بشه ! ولی در کل راضی هستیم و دائم به جان احمدی عزیز دعا پرتاب میکنیم ...

احمدی احمدی خدا نگهدار تو ... بمیرد بمیرد دشمن جلبک تو ...

اینم از این ... حالا بریم با این حقوق برای تاهلمون یه فکرایی بکنیم ...

یاعلی


 


[ دوشنبه 89/3/17 ] [ 1:1 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 245098