سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله الغفور

(من نمیدونم چی بگم؟!)

همزمان با شرایطی که غزه زیر آتش حملات رژیم غاصب اسرائیل روزهای سختی را می گذراند و هرلحظه شاهد وداع مادران داغدار با کودکانشان است و در روزگاری که تمامی کشورهای اسلامی و حتی مسیحیان جهان داغدار غزه اند، رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز سال میلادی پیام تبریکی صادر کرد.


به گزارش برنا، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت سال نو میلادی شروع این سال را به مسیحیان تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که سال نو میلادی سالی سرشار از صلح و دوستی، آرامش و صمیمیت باشد.

دکتر جاسبی در این پیام خاطر نشان ساخت: حضرت مسیح (ع) پیامبر بزرگ الهی و مظهر لطف و محبت و صلح و مهربانی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: سال 2009 میلادی در پرتو توسعه همکاری های علمی و پژوهشی، سالی سرشار از موفقیت برای شکوفایی دانش و پژوهش در عرصه بین الملل باشد. امیدوارم سال نو میلادی سال همگرایی و تفاهم و پایبندی به ارزش های والای انسانی و اخلاقی باشد و نقطه عطفی در رویکرد جهان متمدن به صلح و دیانت و آزادی مبتنی بر اخلاق و معنویت و پیشرفت و رفاه مبتنی بر عدالت محوری در جهان بگشاید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه این پیام میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی به ویژه دانشجویان ارامنه و خانواده آنان تبریک گفته و سالی سرشار از بهروزی و شادکامی برای آنان از درگاه خداوند بزرگ مسئلت کرد.


[ پنج شنبه 87/10/12 ] [ 9:48 عصر ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 19
کل بازدیدها: 245093