سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله الحی

سلام ...

در طی این مدت تحصن ها و برنامه های بچه ها برای حمایت از غزه همیشه این سوال مطرح بود که نظر آقا چیه ؟ که البته حرفای جور و واجوری گفته میشد . بالاخره مسئول نهاد مشکلو حل کرد :

دانشجویان متحصن در فرودگاه مهرآباد بعد از پایان تحصن به سمت بیت رهبری راهپیمایی کردند و در مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) شرکت کردند.

به گزارش «فردا»، در پایان این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تشکر مقام معظم رهبری را از فعالیت‌های دانشجویان اعلام کرد و گفت: مقام معظم رهبری از تمام دانشجویان و به خصوص متحصنین در فرودگاه که شش شبانه روز در فرودگاه متحصن بوده‌اند، تشکر کردند و گفتند: «دعای خیر من در ادامه راه همراه شماست.»

پیش از این متحصنین در فرودگاه مهرآباد در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای اعزام به کربلای غزه اعلام کرده بودند و در بیانیه پایانی تحصن خود اعلام کرده بودند: «حرکت به سمت بیت مقام معظم رهبری به منظور تجدید بیعت با ایشان نقطه آغازی است برای ادامه جنبشی که با ریختن خون مردم مظلوم غزه جانی دوباره گرفته است و امید است نقطه آغازی باشد بر حرکت جدی به سمت ایجاد هسته‌های مقاومت بسیج جهانی مستضعفین برای غلبه بر سیطره کفر و نفاق جهانی ولذا مبارزه پایان نیفتاده و به فرمایش حضرت امام تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»


[ سه شنبه 87/10/17 ] [ 12:1 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 244672