سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله المصور

سلام

چند روز پیش یه یادداشت دادم راجع به اینکه چه جوری میتونیم شر اسرائیل رو از سر جهان اسلام کم کنیم ؟ بماند که متاسفانه یا هیچ کس هیچ نظری نداشت یا حوصله نظر دادن نداشت ! ولی یکی از رفقا که لطفشون همیشه ما رو شرمنده میکنه ، بازم مثل همیشه با انرژی جواب من داد ! و من هم یه پاسخ کوتاه دادم ، اما ایشون ( کامران خان ) مثل اینکه قانع نشده بود خیلی تند و تیز تر جوابمو داد ! من اول میخواستم تو صفحه ی پاسخ مدیر وبلاگ پاسخ بدم ولی بعد گفتم بهتر که همه وارد بحث بشن . به هر حال این جواب دوم کامرانه و من هر بعد از پاسخه خودمو دادم ، قضاوت با خدا !

جواب کامران :

سلام بچه مسلمون

بابا مسلمون .... مسلمون ... مسلمون ... !

فکر کردی مطالب وبت رو نمی خونم ؟ پستی رو که گفتی همون روزی که گذاشتی تو سایت خوندم .

مسلمون ،‏ واسه مشکلاتی که گفتم راه کار ندادی‏؟

مسلمون ، دوست داری فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان و دیگر کشورهای مسلمون! رو هم مثل خودت این طور مسلمون کنی ؟

راست میگی اون اسلامی رو ایجاد کن که علی و پیغمبرش می خوان و بعد اون رو ترویج کن .

در بیار اون کله رو ... در بیار . سردت میشه !

 خداییش یه نگاه به خیابون های قم کردی ؟ خداوکیلی راستش رو بگو . تا حالا از نزدیک با یه بچه فقیر که گوشه خیابون داره تو سرما دست فروشی می کنه حرف زدی ؟ ازش پرسیدی دردش چیه ؟

اگه پای حرفای یکیشون بشینی ، اگر دق کردی و مردی ، به مرگ انسانیت مردی !

بذار پول نفتی که حق این بدبخت هاست ، پول صدقه ، پول ذکات ، پول خمس و پول مالیات و هر پولی که حق قشر آسیب پذیر جامعه است ، صرف خودشون بشه . به خدا اون دنیا باید بابت سکوت و یا حتی حمایتی که از این دزدی در حق اینا می کنیم جواب پس بدیم . به خدا باید جواب پس بدیم .

حالا بچه مسلمون بگو ببینم کدوم واجبه و کدوم چراغی که به مسجد حرامه ؟

و پاسخ من :

مگه بچه مسلمون بودن فحشه که بعد از گفتنش خندیدی ؟ بماند ...
اما اینی که گفتی تا حالا به فقرا سر زدم یا نه و دردشون رو می دونم یا نه ،  راجع به خودم بازم بماند اما همین آدمایی که الان بیشتر از همه برای جهان اسلام دلشون میسروزه از تمام ( با قطعیت میگم ) آدمایی که کار هر روزشون شده نق زدن و فقر رو دلیل بی توجهی به بقیه مسلمونو دونستن بیشتر برای همین فقرا زحمت کشیدن و خون دل خوردن ! ( خواهشا یه مقدارم ما رو دلسوزه ملت بدونید ، ما اونقدرایی هم که فکر میکنید بد جنس نیستیم ! )
اما اینی که گفتی جواب برای سوالات ندادم ، خوب جواب سوالات این بود که این گرفتاری های ما هم از نامسلمونیه بعضیاست ! اما ، اسلام دینه جامعیه اولا ، مرز و جغرافیا نداره دوما ، حل شدن مسئله ی اسرائیل به خیلی از مشکلات اقتصادی ما هم پایان میده سوما . و خوب راهکار اجرایی که در حیطه ی تخصص من نیست و به اقتصاد دان ها و مسئولین برمیگرده . و اما این که این کمک کردن ها دزدیه !!!! نمیدونم چی بگم ! و اما این که قشر آسیب پذیر ( این یه جور فحشه ) راضی نیست که پول مملکت برای کمک به فلسطین و لبنان خرج بشه ! من حاضرم قسم بخورم که همین طبقه ی مستضعف هزاران بار بیشتر از تمام ثروتمندان و مرفهین جامعه  به فلسطینی ها کمک کرده و الان راضیه به این کمک ها . و اما تو مقدار کمک های دولت رو ( منصرف از کمک های مردمی ، چون میدونی راجع به اون نمیتونی اظهار نظر کنی ) نسبت به بودجه کل کشور و پول هایی که حیف و میل میشه ! دزدی میشه ! در جای نامناسب خرج میشه و ... میدونی که اینقدر قاطعانه میگی اگر به فلسطین کمک نشه همه از فقر درمیان !؟؟ و راجع به این که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامست ! اینم از اون ضرب المثل های دروغه ! که هیچ پشتوانه ی روایی و دینی نداره بلکه برعکسش از سنت ائمه قابل استخراجه ! بماند ! پاسخ جامع و مانع تره این سوالو تو سایت ها و وبلاگای مختلفی میتونید پیدا کنید و نیاز به تفصیل بیش تر نمیبینم ، اما یه جایی هست که رجوع به اون تمام مشکل رو حل میکنه ، نیازی هم به اینترنت و بحث و جدل نداره اونم وجدان الهی همه مونه ! بی شک پاسخت رو اونجا پیدا میکنی !
و اما نکته آخر ، شک نکن تو هم بچه مسلمونی ! و یه پله از بقیه جلوتر ! حالا بگو چرا ؟ چون تو نسبت به مملکتت ، مردمش و آیندش حساسی در حالیکه الان چیزی که خیلی فراگیر شده بی تفاوتی و فقط به فکر خود بودن !
موفق باشی ، یاعلی
والسلام علی من التبع الهدی

 


[ سه شنبه 87/11/15 ] [ 7:12 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 245269