سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

سلام

این قسمتی از ویژه نامه ی شهادت سید مرتضی آوینی در خبرگزاری فارس ، و خب من لینکش رو تو پست قبلی اضافه کردم . اما واقعا حیفم اومد اینو جداگانه نزنم ! آقا خودشون برای تشیع پیکر آقا مرتضی میرن حوزه در حالیکه برای اکثر شهدا و حتی علما این اتفاق سابقه نداره و ایشون هم آدم اهل تظاهر نیست ، تو خود حدیث مفصل بخوان !


روز 21 فروردین 1372، زمانی که پیکر پاک شهیدان «سید مرتضی آوینی» و «محمد سعید یزدان پرست» برای تشییع به حیات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آورده شد، زمانی بیش از حد انتظار برای آغاز حرکت تابوت ها به طرف درب حوزه هنری گذشت. هیچ کس دلیل این معطلی غیر منتظره را نمی دانست تا این که با غریو صلوات حاضران در محل، همه مشاهده کردند که مقام معظم رهبری برای رسیدن به بالای سر پیکر شهیدان ، در میان جمعیت حرکت می کند. بعدا معلوم شد بیت ایشان با متولیان حوزه تماس گرفته و خبر داده اند که «آقا» اصرار دارد که حتما شخصا در تشییع پیکر شهید آوینی حاضر باشد و بچه های مطلع از ماجرا کمی این پا و آن پا کرده اند تا آقا از ترافیک معمول در اطراف حوزه رها شود و به محل برسد. وقتی که رهبر عزیز انقلاب خواندن فاتحه را به پایان رساندند هنگام خداحافظی، شنیدم که به آقای زم فرمودند:«از قول من به خانواده شهید آوینی تسلیت بگویید، هر چند خود بزرگترین داغدار این مصیبت هستم.»


[ شنبه 88/1/22 ] [ 11:29 عصر ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 245052