سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله الصمد

سلام

بالاخره نمایشگاهم تموم شد ...

البته هنوز پس لرزه هاش تکنمون میده ولی انشالا اینم تموم میشه !

از دوستای که اومدن و صد البته کتاب خریدن خیلی خیلی ممنونم بقیه هم که فیض زیارتشون رو از ما دریغ کردن خجالت نمیکشن !؟

به هر حال هنوز این یکی تموم نشده یه جریان دیگه داره شروع میشه که اگه قطعی شد قطعا خبرتون میکنم ، خدا رو چه دیدی شاید رفقای بلاگرمون هم بتونن کمک کنن !

به پایان آمد این دفتر

حکایت همچنان باقیست

سیر مطالعاتی هم که بعد از عید به خاطر مشغولیت های نمایشگاه تق و لق شده بود دوباره داره پا میگره ! در ضمن از برکات همایش آقای محسنی علاقه مند شدن چند نفر از واحد خواهران دانشگاه بود به مباحث شهید آوینی که تا اونجایی که من اطلاع دارم قصد دارن آقای محسنی رو هم دعوت کنن و بعد از اون سیر رو شروع کنن ! اگرم کسی از دوستان علاقه داره چه از بچه ها دانشگاه و چه از بیرون که با این مباحث آشنا بشه و آقا مرتضی درگیرش کنه یه جوری خبرم کنه تا سعی کنیم هماهنگی هاش رو انجام بدیم چه از خواهران و چه از برادران . ما مخلص دوستای سید مرتضی هم هستیم ...

فقط دعا کنید خدا به این حقیر سرا پا تقصیر وسعت وقت بده ! میترسم جزو دسته ای بشم که موندنشون تو دانشگاه حرامه ! (اگر درس نخوانید حرامست در مدرسه بمانید . امام روح الله )

اگرم کسی از بچه ها هست که نسبت به نمایشگاه و همایش آقا مرتضی نقدی داره که حتما هست خیلی خیلی و صادقانه خوشحال میشم بشنوم . به قول یکی از دوستان ما حاضریم بالایه این نقدا پولم بدیم ! ناگفته نماند که ما درویشما !!

خیلی خیلی مخلصیم ...

دعامون کنید ... محتاجیم

یا علی

و السلام علی من التبع الهدی


[ جمعه 88/2/4 ] [ 2:44 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 53
کل بازدیدها: 245270