سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله

سلام

هر کس به مقتضای گرایشات سیاسی خود و از نظرگاه خاص خویش به دفاعیات و دادگاه متهمان اغتشاشات اخیر نگاه می کند  . برخی از همان ابتدا و حتی قبل از آغاز دادگاه آنرا دروغین خواندند (اینکه علم غیب را از کجا آورده اند از خودشان بپرسید) ، بعضی هم وقتی  محتوی دفاعیات و تبعات آن را به ضرر خویش یافتند همان کردند که میدانید . وخب برخی به دید نحوی افشا گری و سر گشایی به این دادگاه مینگرند ( اینکه حقیر جزو کدام دسته ام یا اصلا نگاه خودم را دارم بماند برای بعد )

اما از میان تمام دفاعیات آنچه نظر من را به خودش جلب کرد دفاعیات سعید حجاریان بود . (متن کامل دفاعیات را اینجا ببینید)

نه به دلایل سیاسی بلکه به دلایل علمی !

چون قصد لفاظی و تکرار مکررات را ندارم فقط و فقط شما را دعوت میکنم به دوباره مطالعه کردن متن دفاعیان متنهی اینبار با نگاه موسوم به تولید علم یا جنبش نرم افزاری . شنیدن این سخنان از سوی حجاریان نشان دهنده خیلی چیزهاست که باز هم بماند برای بعد .

همینقدر بدانید که بسیاری از ارگانها و افرادی که حجاریان آنها را مقصران اصلی این وضع میداند ( و حتی مهم تر از این درگیری ها) واقعا مقصر اصلی هستند هرچند نه به لحاظ حقوقی و سیاسی بلکه از نقطه نظر فرهنگی .

ناگفته نماند حتی با همین نگاه هم خود جناب حجاریان و هم مباحثه های ایشان در حلقه کیان در راس متهمین قرار میگریند .

یاعلی

العاقبه للمتقین

پ.ن 1 : مدتیست به رایانه دسترسی ندارم و فقطز گهگاهی به کافی نت برای چک کردن ایمیل و وبلاگ و ... سر میزنم نبودنم به این خاطر است .


[ پنج شنبه 88/6/5 ] [ 6:31 عصر ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 245101