سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

سلام

اگه یکی تو روی شما وایسه و حرف خودتون رو یا چیزی رو که شما با چشم خودتون دیدید تحریف کنه و با کمال پررویی تحویل خودتون بده چه حالی میشید ؟ من دقیقا الان که این پستو می نویسم همون حالو دارم و اما شرح ما وقع :

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم قرار بود روز سه شنبه ساعت 10 صبح مستند ایران سبز رو با حضور آقای وحید جلیلی سردبیر ماهنامه راه پخش کنه ، اما بدلیل ناراحتی کلیه جناب جلیلی برنامه به هم خورد ولی با حضور آقای محمدرضا دهشیری کارگردان مستند ایران سبز برنامه با تعویق و در ساعت 13 بعدازظهر برگزار شد . در حالی که برنامه فوق دارای مجوز رسمی از دانشگاه و هیئت نظارت بر تشکل ها بود ناگهان و در آخرین دقایق باقی مانده تا اجرای برنامه خبر از لغو مجوز رسید در حالیکه سالن آمفی تئاتر دانشگاه مملو از دانشجویان منتظر شروع برنامه بود .

با رایزنی های انجام شده توسط برگزار کنندگان مسئولین با سخنرانی موافقت کرده ولی با پخش فیلم بدلایل نامعلوم مخالفت کردند گفتنی است که اصلی ترین مخالف پخش فیلم و اجرای برنامه جناب آقای فخر مسئول روابط عمومی دانشگاه قم بود .

برگزار کنندگان که هدف اصلی برنامه را پخش مستند می دانستند تصمیم گرفتند با تعطیل کردن برنامه و نشان دادن اعتراض خود به اقدام مسئولین با آرامش سالن را ترک کرده و برنامه را تعطیل کنند زمانی که مجری برنامه به حاضرین گفت که سالن را ترک کرده به سر کلاسها بروند اغتشاشگران حامی به اصطلاح جنبش سبز با سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور نظم جلسه را به هم زدن که البته با اقدام به جا و مناسب دانشجویان انقلابی در پاسخ به آنها و سردادن شعار مرگ بر منافق به هدفشان نرسیدند !

گفتنی است که تعداد دانشجویان انقلابی دست کم 3 یا 4 برابر کل اغتشاشگران بود (احتمالا 200 نفر به 50 نفر پسر و 5 نفر دختر جنبش سبزی ) و به همین دلیل اساسا صدای شعار دادن آنها در سالن به گوش نمی رسید و تنها صدای مفهوم در سالن فریادهای مرگ بر منافق ، حزب فقط حزب الله سید علی روح الله ، آزادی اندیشه با اغتشاش نمیشه و ... بود که از جانب دانشجویان انقلابی داده می شد .

همچینین اغتشاشگران بعد از خروج از سالن و در محوطه دانشگاه قصد بر هم زدن نظم و ایجاد درگیری را داشتند که با تدبیر دانشجویان انقلابی این مورد نیز عقیم ماند .

و اما آنچه مرا عصبانی کرده انتشار خبر سراسر دروغ این همایش در سایت جنبش سبز و بالاترین می باشد !!!

نیازی به درج خبر این دو وب سایت دروغ گو نمی بینم و صد البته از اقدامشان متعجب هم نیستم که از فتنه گر جز این بر نمی آید اما این پست را فقط در جواب به این دو سایت و همچنین برای روشن شدن حقیقت برای کسانی که در مراسم حضور نداشتند نوشتم .

البته توضیحات کامل تر به همراه عکس و تصویر اسناد و مجوز های برنامه در شماره آینده هفته نامه سوزنبان منتشر خواهد شد .

والسلام علی من التبع الهدی


[ پنج شنبه 88/9/26 ] [ 3:23 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 245148