سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله

سلام

انشالا تا یکی دو روزه دیگه عازم سفر عمره هستم ...

از همتون التماس دعا دارم ... دعا کنید حداکثر استفاده رو ببرم و حج ابراهیمی به جا بیارم ، انشالا ...

یه فکرایی هم برای این سفر دارم اگر خدا قبول کنه احتمالا بخونیدش بعدا ...

فعلا حرفی بیش از این نیست ، دعا فراموشتان نگردد ... یاعلی

پ.ن 1: یادم نرفته میخواستم برای کتاب دا یه مطلبی بنویسم از سفر که برگشتم اونم میخونید ...

پ.ن 2: این سفر از اول با کلی داستان شروع شد ، امیدوارم ختم به خیر بشه ...

پ. ن 3: لبیک اللهم لبیک ، لبیک لا شریک لک لبیک ، ان الحمد و النعمه لک و الملک ، لا شریک لک لبیک ...


[ شنبه 89/4/26 ] [ 11:50 عصر ] [ دازاین ]

بسم الله

سلام ...

امروز مطلبی رو تو سایت جوان دیدم(البته به نقل از خبرگزاری فارس) که مجموعه ای بود از اظهار نظرهای افراد مختلف راجع به حضرت آقا هرچند تمامش قابل استفاده ، جالب و روشنگر بود اما یکی دوتا از فرازهاش بنظرم برجسته تر اومد از جمله این مورد از قول حضرت آیت الله بهاءالدینی (قدس الله نفس الزکیه ) که بسیار راجع به ولایت فقیه نکته ی ظریفیست (فتامل) و دیگری بخشی از نامه سیدنا الشهید به حضرت آقا بعد از فوت حضرت امام خمینی (قدس الله نفس الزکیه) خواندن کل مجموعه فوق الذکر و خاصاً موارد ذیل را توصیه میکنم ... اللهم الحفظ امامنا الخامنه ای

 

زمانی برای امضای قائم مقامی رهبری، خدمت حضرت آیت‌الله بهاءالدینی می‌رسند، ایشان امضا نمی‌کنند. هر چه از فرستادگان آقای منتظری اصرار از ایشان انکار، تا آنجا که خود آقای منتظری شخصاً خدمت ایشان می‌رسد و تمام کتاب‌هایی را که درباره ولایت فقیه نوشته است، جلوی روی آقای بهاءالدینی می‌چیند. آیت‌الله بهاءالدینی تمام کتب را جمع می‌کنند و به آقای منتظری می‌گویند: "ولایت‌فقیه نوشتنی نیست، فهمیدنی است. " بعد که از ایشان می‌پرسند: آقا چرا ایشان را تأیید نکردید، مگر شخص دیگری هم می‌تواند؟ می‌فرمایند: نظر ما سیدعلی خامنه‌ای است. آقای بهاءالدینی فرموده است: "البته هیچ کس حاج‌آقا روح‌الله نمی‌شود، ولی آقا سیدعلی خامنه‌ای حقیقت ولایت‌فقیه هستند و رهبر. از همه به امام نزدیک‌تر است. کسی که ما به او امیدواریم، آقای خامنه‌ای است. شما از ما قبول نمی‌کنید، ولی این دید ماست، نزد ما محرز است آقا سیدعلی خامنه‌ای رهبر آینده هستند. "

 

سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی می‌نویسد: بسیارند کسانی که می‌دانند شمشیر زدن در رکاب شما برای پیروزی حق، از همان ثواب در پیشگاه خدا برخوردار است که شمشیر زدن در رکاب حضرت حجت(عج) و نه تنها آماده، که مشتاق بذل جان هستند. سر ما و فرمان شما.
شهید آوینی بعد از رحلت امام خمینی، خطاب به حضرت آقا می‌نویسد: عزیز ما،‌ای وصی امام عشق، آنان که معنای ولایت را نمی‌دانند، در کار ما سخت درمانده‌اند. اما شما خوب می‌دانید که سرچشمه این تسلیم و اطاعت و محبت در کجاست؟ خودتان خوب می‌دانید که چقدر شما را دوست می‌داریم و چقدر دل‌مان می‌خواست آن روز که به دیدار شما آمدیم، سر در بغل شما پنهان کنیم و بگرییم. ما طلعت آن عنایت ازلی را در نگاه شما بازیافتیم. لبخند شما،‌ شفقت شما را داشت و شب انزوای ما را شکست. سر ما و قدم‌تان که وصی امام عشق هستید و نایب امام زمان ـ عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف.


[ چهارشنبه 89/4/23 ] [ 8:9 عصر ] [ دازاین ]

بسم الله

دوستانی که من را میشناسند میدانند که الحمدلله و المنه از بلیه مدرنی به اسم تلویزیون مصونم ! خدا رو صد هزار مرتبه شکر

یعنی در کنح خودمان که تلویزیون نداریم و اصولا هم اهل دیدنش نیستم مگر خلافش ثابت شود ...

این مدتی که سرکی به مملکت محروسه پدری زده ایم هم از بلیه ی دیگری در امان هستیم به اسم اینترنت که بعضی جهت اختصار به آن نت نیز میگویند !

حقیقتا هم این موجود بی وجود شبکه ی چسبناکیست که بی شک نبودنش بسیار بر بودنش می چربد و ما حقیقتا در این ایام محدود بی نتی عجب صفا میکنیم !

این هم شاهدی دیگر بر اخ و جیز بودن این تمدن لامذهب مدرن و این دستاوردهای غفلت زای بد بی تربیتش !

اما از شوخی هم که بگذریم حقیقتا زندگی بدون این ابزار و آلات تکنولوژیک بسی زیاد با کیفیت تر است که دوستان حکیم قطعا در معنای کیفیت اندیشه خواهند کرد ...

حالا هم که دارم این پست را مینویسم ساعتی اینترنتی عاریتی جستیم برای چک نمودن دسته گل هایمان در طول امتحانات گفتیم اعلام موضعی هم کرده باشیم ...

کلا تابستان را از کف ندهید ...

حضرت آقا توصیه ای دارند در باب مطالعه تاریخ مشروطه در تابستان ، بهش فکر کنید ...

علیکم بالمطالعه ... علیکم بالتفکر ... التماس دعا داریم دوستان ...

یاعلی


[ سه شنبه 89/4/15 ] [ 2:45 صبح ] [ دازاین ]

سلام

امروز بالاخره ایام امتحانات ترم ششم هم به پایان رسید ... آخیش ! سه سال از قمی شدنم گذشت ... چقدر زود !

به لطف بعضی از اساتید فعلا لنگ در هوا منتظر مرحمت حضارتشان می باشیم بلکه آنانکه نمره را به قلم کون فیکون کنند آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند ؟

به مرور پستای جدید رو راجع به آنچه بر خودم گذشت و آنچه در اطرافم گذشت سعی میکنم بزارم هرچند معمولا کمتر توفیق میشه راجع به گذشته چیزی بنویسم .

فعلا مشغول خوندن یه رمان شدم ... بعدا نظرمو راجع بهش مینویسم ...

این پستم فقط اعلام موجودیت بعد از دوران امتحانات بود ! من هنوزم زنده ام !

خدا رو شکر در هر نفس دو نعمت است ، قدر بدانیم !

دعا یادتان نرود خصوصا برای آن دسته از اساتید نسبتا محترم !

یاعلی ...


[ یکشنبه 89/4/6 ] [ 11:37 عصر ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 245096