سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم در واکنش به تصمیم تولیت حضرت معصومه(س) مبنی بر شبانه روزی شدن زیارت حرم کریمه اهل بیت بیانیه ای تشکر آمیز منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«قل لا أسئلکم علیه أجرا الا المودة فی القربی»
به فرموده ی خداوند متعال آن پیامبر رحمت از امت خویش هیچ اجری طلب ننمود جز آنکه آنان را به دوستی خاندانش سفارش فرماید و باز به دستور الهی یاد آورشد که این خواسته نیز پیش از آنکه اجر رسالت باشد حیات امت در آن نهفته شده است .
از پس انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره خدمتگذاران اسلام در تلاش بوده اند تا روز به روز شرایط را برای تکریم خاندان نبوی و بهره جویی امت اسلامی از این سرچشمه ی زلال هستی فراهم نمایند.
در این روز ها که یاد آور حماسه ی پر شکوه مردم ولایت مدار قم است تولیت محترم آستان کریمه ی اهل البیت علیها سلام با اعلام خبر خدمت رسانی در تمام لیالی هفته تحفه ی دیگری را نه تنها به حماسه سازان قم بلکه به تمام عاشقان این خاندان مطهر هدیه نمود.
در پی این خدمت رسانی شایسته جنبش دانشجویی وظیفه ی خویش دانست تا مراتب قدردانی خود را بنا به فرموده ی ان لم اشکر المخلوق لم اشکر الخالق به محضر تولیت آستانه ی مقدس بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه ی معصومه (علیها السلام) عالم مجاهد حضرت آیت الله سعیدی (دامت برکاته) برساند و حمایت خود از خدمتگذاران صدیق انقلاب اسلامی را به حضور عموم امت مسلمان اعلام دارد.
الا و انّ حزب الله هم الغالبون      
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته  

  
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه قم


[ دوشنبه 89/10/27 ] [ 12:27 عصر ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 245122