سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسشکده

بسم الله الحق

سلام

چند وقتی از موقعی که تنور انتخابات هر روز داره گروم تر میشه و به تبع اون سخنرانی های آقایون نامزدها هم زیاد تر چندتا لینک رو به صورت دنباله دار تو لینک باکسم میگذاشتم که خبر تعرض حامیان جناب موسوی بود به سوال کنندگان و منتقدین کاندیدای جریان اصلاح طلب .

عنوان این لینک ها رو گذاشتم آزادی بیان در عمل منتهی دلیلی که باعث شد این یادداشت رو بنویسم تعجبم بود از اینکه چرا هر روز علی رغم تمام ادعاهای جناب موسوی و حامیانش راجع به آزادی بیان و یا شعار معروف زنده باد مخالف من و از این دست تبلیغات ها این برخورد ها بیشتر میشه ؟!

در واقع امیدوارم که رقم کنونی این لینک ها که شماره ی تعداد ضرب و شتم های مخابره شده ی حامیان جناب میر حسینه بیشتر از این نشه (تا الان که این یادداشت رو مینویسم 5 مورد ) .

و هم اینکه تجربه خودم رو از یه جلسه خیلی کوچک حامیان موسوی بگم :

جلسه ی فوق الذکر به همت ستاد دانشجویی جناب موسوی در دانشگاه قم بنظرم برگزار شده بود و منصرف از اینکه اساتید محترم طبق رسم مالوف توهین و تخریب حرفی نزدن (انشالا در این مورد هم حرف دارم ! ) و همچنین خلوتی جلسه و اینکه تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان اصولا حامیان دکتر احمدی نژاد بودن نه جناب موسوی و مثل حقیر برای سرکشی و خبر شدن از برنامه ها !!! آخ ببخشید یادم رفت آقای میرحسین جز توهین و تخریب و صد البته رنگ سبز برنامه ی دیگه ای ندارن ! در هر حال برای ارضای حس کنجکاوی اومده بودن و تمام این نکات به کنار منظورم ممانعت برگزار کنندگان جلسه از طرح پرسش از سخنرانان بود که هرچند خوشبختانه به ضرب و شتم منتقدین نینجامید اما خب نتیجه ی مثبتی هم نداشت !

در هر وقتتون رو نمیگرم ،فقط لب کلام اینکه چشممون رو باز کنیم چه در مسائل اقتصادی (به آمارهای رسمی توجه کنیم ،چندتاش تو لینک باکسم هست ) چه در مسائل سیاسی و چه حوزه فرهنگ و ورزش و سیاست داخلی و خارجی غیره .

خدا آخر و عاقبتون رو ختم به خیر کنه !

 

 

پی نوشت :

لینکای اخبار پیرامون ضرب و شتم منتقدین کاندیدای اصلاحات (سعی میکنم به تناوب کاملش کنم هرچند امیدوارم از این بیشتر نشه ! )

آزادی بیان در عمل - یزد

آ‍زادی بیان در عمل - دانشگاه تهران

آزادی بیان در عمل - قرچک

آزادی بیان در عمل - شیراز

آزادی بیان در عمل - علی آباد

آزادی بیان در عمل - دانشگاه آزاد تهران جنوب

آزادی بیان در عمل - دانشگاه علامه طباطبائی

آزادی بیان در عمل - دانشگاه اصفهان

آزادی بیان در عمل - دانشگاه تهران جنوب

والسلام علی من التبع الهدی


[ یکشنبه 88/3/3 ] [ 1:34 صبح ] [ دازاین ]
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : دازاین[181]
نویسندگان وبلاگ :
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار
کودکی به خط سالهای هزار و سیصد و انار (@)[7]


قوى باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکى باشید، «اشدّاء على الکفّار رحماء بینهم» باشید، و اگر با هم بودید، هیچ‌کس نمى‌تواند به شما آسیبى برسان ! وصایای امام خمینی در بیمارستان به امام خامنه ای ...
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 245943